Adatvédelmi Nyilatkozat
AdatVÉDELMI tájékoztató
ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
Jelen tájékoztató az Protoplasm Kft. (székhely:6000 Kecskemét Sáfrány u.1 ), adószám:22793142-2-03, és az általa jelen internetes oldalon (www.checkroom.hu) nyújtott elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló adatvédelmi jogait tartalmazzák.
A Protoplasm Kft., mint adatkezelő magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen szabályzat tartalmát, és kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen tevékenységével kapcsolatos valamennyi adatkezelés megfelel a hatályos jogszabályoknak.
A Protoplasm Kft. fenntartja magának a jogot jelen Szabályzat megváltoztatására, az esetleges módosításokról pedig kellő időben (legkésőbb a módosítás hatályba lépését megelőzően 14 nappal) értesíti Vásárlót.
A Protoplasm Kft tájékoztatja a Vásárlót, hogy az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Adatvédelmi Törvény) bármely módosítása automatikusan, minden további cselekmény nélkül megfelelően módosítja jelen Szabályzatot, amely módosítás a megfelelő törvénymódosítás Magyar Közlönyben való közzétételével (illetve az ott meghatározott hatályba lépési időponttal) lép hatályba. A jelen Szabályzatban nem szereplő kérdésekben az Adatvédelmi Törvény megfelelő rendelkezései irányadóak.
Adatvédelmi nyilvántartásba történő bejelentkezés:
Az Infotv. rendelkezései értelmében az Adatkezelőnek bizonyos adatkezeléseit be kell jelentenie az adatvédelmi nyilvántartásba.A vásárlónak nem szükséges regisztrálna a websiteon, és hírlevelet sem küldünk részére.Az Ön által megadott adatokat a Protoplasm Kft. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása miatt tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. futárszolgálat, aki a Protoplasm Kft.-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló Az Európai Parlament
és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének megfelelően járunk el.
Adatfeldolgozó személy cégünk ügyvezetője: Dömötör Tamás, Tel.: +20 9 519-090
Vásárlói regisztráció és felelősség :
Amennyiben a felhasználó vásárolni szeretne a webáruházunkban ezt 2 féle módon teheti meg.
1.,Regisztráció nélkül :
Így minden vásárlás alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatokat , így a vásárló számlázási és szállítási adatait, telefonszámát, e-mail címét, kapcsolat tartó nevét.
2.,Regisztrálva :
Regisztrációval járó adatkezelés: – célja: a megadott adatok tárolásával kényelmesebb szolgáltatást tudunk nyújtani (nem kell a későbbi vásárlásoknál újból megadni az adatokat). Kezelt adatok: név, cím, telefonszám, e-mail cím, a már megvásárolt termékek és a vásárlások dátuma. Az adatokat hozzájárulás visszavonásáig kezeljük.
A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeletető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. További adatkezelések: Az Adatkezelő az adattovábbításokról nyilvántartást vezet az Infotv. 15. § (2)-(3) bekezdésével összhangban (milyen adatokat, milyen hatóságnak, milyen jogalapon és mikor) továbbított, a nyilvántartás tartalmáról az Ön kérésére tájékoztatást nyújtunk, kivéve, ha a tájékoztatást a törvény kizárja.
E-mail címek felhasználása :
A Szolgáltató kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásának jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató a vásárlással kapcsolatban) e-mail küldésére.
Az e-mail címek kezelése elsősorban a Felhasználó azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.
A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások vagy az ÁSZF változása esetén a változásokra vonatkozó, valamint a Szolgáltató egyéb hasonló szolgáltatásaira vonatkozó tájékoztatást a Szolgáltató bizonyos esetekben elektronikus formában, e-mailben juttatja el az érintettek részére. Az ilyen “értesítési listáról” nem lehet leiratkozni, ezen értesítéseket azonban a Szolgáltató nem használja reklámozási célra.
A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot ,hírlevélet nem küldünk.
Adatkezelés célhoz kötöttsége (4.§ {1}-{2})
1. Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.
2. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél eléréséhez alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
Adatkezelés:
1.Az információs önrendelkező és az információ szabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény 20§ (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a webshop adattovábbítási tevékenysége körében a következőket:
– a. az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre: felhasználói név, jelszó, vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím, számlázási cím, számlázási név, fizetendő összeg, a regisztráció időpontja, regisztrációkori IP cím.
– b. az érintettek köre: a webshopon regisztrált valamennyi érintett, és nem regisztrált vásárló
– c. az adatgyűjtés célja: a szállítás és számlázás teljesítése céljából kezeli a felhasználók személyes adatait.
– d. az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: a regisztráció törlésével az érintett hozzájárulásának visszavonásáig, kivétel a számviteli bizonylatok esetében, mert a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169 § (2) bekezdése alapján 8 évig kell megőrizni ezeket az adatokat.
– e. az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelés személye: a személyes adatokat az adatkezelő kezelheti, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
– f. az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:a következő adatokat lehet módosítani a weboldalon: felhasználói név, jelszó, vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím, számlázási cím, számlázási név.
A személyes adatok módosítását vagy törlését az alábbi módokon tudják az érintettek kezdeményezni: – postai úton:6000 Kecskemét Sáfrány u.1.Protoplasm kft., e-mail útján:info@checkroom.hu
Az adatkezelés során Önt megillető jogok:
– a tájékoztatáshoz való jog,
– az adatok helyesbítéséhez való jog,
– az adatok törléséhez való jog,
– az adatok zárolásához való jog,
– a tiltakozás joga.
Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Önnek lehetősége van a személyes adatainak törlését kérni, amelynek az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz. A törlés joga nem terjed ki arra, ha az Adatkezelőt törvény kötelezi az adatok további tárolására, illetve arra az esetre, sem ha az Infotv. 6. § (5) bekezdésével összhangban az Adatkezelő jogosult a személyes adatok további kezelésére (a számlázással összefüggésben). Ön kérheti, hogy az Adatkezelő zárolja,helyesbítse vagy törölje a személyes adatot, ha az adatok végleges törlése sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az a cél, amely a személyes adat törlését kizárta.
Ön az adatkezelés időtartamán belül kérheti, hogy a személyes adatait helyesbítsék, kérésének 15 napon belül eleget tesz az Adatkezelő. Ön tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen, ha az adatai felhasználása vagy továbbítása az Ön hozzájárulása nélkül közvetlen üzletszerzés vagy közvélemény kutatás céljára történik. A tiltakozási kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül , de legkésőbb 15 napon belül az Adatkezelő megvizsgálja és a döntésről írásban tájékoztatja Önt. Amennyiben Ön szerint az Adatkezelő megsértette valamely, az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezést, vagy nem teljesítette valamely kérelmét, akkor vélelmezett jogellenes adatkezelés megszüntetése érdekében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság vizsgálati eljárását kezdeményezheti.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu;
Tel: 06-1/391-1400; Fax: 06-1/391-1410
Tájékoztatjuk arról is, hogy az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése esetén, vagy ha az Adatkezelő nem teljesítette valamely kérelmét, akkor az Adatkezelővel szemben bírósághoz fordulhat.
Az adatkezelés jogalapja: a felhasználó hozzájárulása összhangban van az Infotv. 5. §. (1) bekezdése a) pontjával, valamint – hozzájárulása visszavonása esetén – az Infotv. 6 §. (5) bekezdése a) pontja alapján az Adatkezelőt terhelő, Sztv-ben megfogalmazott kötelezettség teljesítése, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § 3.bekezdése: A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükséges.
Megrendeléssel és számlázással kapcsolatos adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Sztv.) rendelkezései jelentik. Kezelt adatok: név, cím, telefonszám és e-mail cím.
Az adatkezelés célja: A jogszabálynak megfelelő számla kiállítása és megőrzési kötelezettség teljesítése. Az adatkezelés időtartama: 8 év. A kiállított számlákat az Sztv. 169. §. (2) bekezdése alapján a számla kiállításától 8 évig meg kell őrizni. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben visszavonja a számla kiállításához adott hozzájárulását, az Adatkezelő az Infotv.6.§.(5) bekezdése a) pontja alapján jogosult a számlához szükséges személyes adatait 8 évig megőrizni.
Áruszállításhoz kapcsolódó adatkezelés: célja, hogy a megrendelt árut az MPL futárszolgálat közreműködésével kiszállítsuk Önnek. Kezelt adatok: név, cím, telefonszám és e-mail cím. Az adatkezelő az adatokat a megrendelt áru kiszállításának időtartamáig kezeli.
Regisztrációval járó adatkezelés: – célja: a megadott adatok tárolásával kényelmesebb szolgáltatást tudunk nyújtani (nem kell a későbbi vásárlásoknál újból megadni az adatokat). Kezelt adatok: név, cím, telefonszám, e-mail cím, a már megvásárolt termékek és a vásárlások dátuma. Az adatokat hozzájárulás visszavonásáig kezeljük.
További adatkezelések: Az Adatkezelő az adattovábbításokról nyilvántartást vezet az Infotv. 15. § (2)-(3) bekezdésével összhangban (milyen adatokat, milyen hatóságnak, milyen jogalapon és mikor) továbbított, a nyilvántartás tartalmáról az Ön kérésére tájékoztatást nyújtunk, kivéve, ha a tájékoztatást a törvény kizárja.
Adattovábbítás:
Személyes adatok tárolására irányuló adatfeldolgozás:
-adatfeldolgozó: Nextserver Kft. elérhetőségei: Tel.+36 1 445 1300 E-mail:info@nextserver.hu Az adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött szerződés alapján a személyes adatok tárolását végzi, az adatok megismerésére nem jogosult.
Cégünk a fogyasztó adatait (név, cím, e-mail és telefonszám) a házhozszállítás teljesítésének lebonyolítása érdekében az MPL futárszolgálatnak (Magyar Posta Zrt)-nek adja át. Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság (mint adatfeldolgozó) 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.; Tel.: +36-1/767-8200; E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu. Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel írásban kötött szerződés alapján közreműködik a megrendelt áru kiszállításában és a vevő adatait az áru kiszállításának időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.
Az Adatkezelő a számlázáshoz szükséges adatait felhasználva állítja ki a számlát és könyveli azt.Az adatkezelő kijelenti, hogy megfelelő biztonsági intézkedéseket tett annak érdekében, hogy a személyes adatokat védje a jogosulatlan hozzáférés, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, megváltoztatás, megsemmisítés, törlés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, valamint az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.
Adatvédelmi incidens:
Ha adatvédelmi incidens történik az adatkezelő legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenti az illetékes felügyeleti hatóságnak. Ha a bejelentés nem történik meg 72 órán belül, a késedelmet igazolással indokolni kell.
Adatvédelmi felelős:
Az adatvédelemmel kapcsolatban felmerülő kérdéssel, kérjük forduljon az adatvédelmi felelősünkhöz (Dömötör Tamás) a következő címen:
e-mail:info@checkroom.hu; vagy telefonon: +36-20/9519090
A cookie-k használatával kapcsolatos tájékoztatás:
Az Adatkezelő a webshop látogatása során úgynevezett cookie-kat (sütiket) használ. A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit honlapunk az Ön böngészőjének küld el azzal a céllal, hogy elmentse bizonyos beállításait, megkönnyítse a honlapunk használatát és közreműködik abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatóinkról. A cookie-k nem tartalmaznak személyes információkat, és nem alkalmasak az egyéni felhasználó azonosítására. A cookie-k gyakran olyan egyéni azonosítót tartalmaznak – egy titkos, véletlenül generált számsort – amelyet az Ön eszköze tárol. Néhány cookie a honlap bezárása után megszűnik, néhány pedig hosszabb időre tárolásra kerül számítógépén. A cookiek megjegyzik a beállításokat, így nem kell azokat újra bevinni, könnyen megtalálja a keresett információt. Az ideiglenes sütik addig maradnak az eszközön, amíg el nem hagyja webshopunkat, míg az állandó sütik webes kereső beállításától függően hosszabb ideig, vagy egészen addig az eszközön maradnak, amíg azokat manuálisan nem törlik.
A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.
A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a webshop használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik. Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára.
A sütiket az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint az Európai Unió előírásainak megfelelően használjuk.
Cookie elfogadás: az oldalra érkezéskor felnyíló ablak elfogadásának tárolása 365 nap.
Inteligens ajánlat Cookie: az ajánlat megjelenítésének feltételeit rögzíti 30 napig.
Mobil verzió cookie: érzékeli, hogy milyen eszközt használ a felhasználó, átvált teljes nézetre, 365 napig tárolja az adatokat.
Utoljára megnézett termékek vagy kategórai cookie: az utoljára megnézett terméket vagy kategóriát rögzíti 60 napig
Kosár cookie: rögzíti a kosárba helyezett termékeket 365 napig
Munkamenet cookie: a látogató tartózkodási helyét, a fizetés pénznemét és a böngésző nyelvét rögzíti az oldal bezárásáig vagy max. 2 óráig tárolja
Amennyiben a cookie-k használatát Ön nem fogadja el, akkor nem lesznek elérhetőek bizonyos funkciók. Bővebb tájékoztatást a cookie-k törléséről az alábbi linkeken talál:
– Crome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
– Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
– Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
Az adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen adatkezelési tájékoztatót módosítsa, a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított tájékoztatót.
2018. május
Árúcsere
Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, nem stimmel a méret, mást kapott, mint amire számított, van lehetőség a cserére. Ez a lehetőség értelemszerűen további költséget jelent. Ha a probléma esetlegesen a mi figyelmetlenségünkből adódott, akkor ez a költséget természetesen minket terhel, ha viszont a probléma a vevő figyelmetlenségéből adódott, akkor a plusz költség őt terheli. Ez esetben a cserecsomag kipostázásának díját ki kell fizetni, ami 1.490Ft.
A kicserélésre váró terméket (termékeket) vissza kell csomagolni a szállító dobozába a hivatalos papírokkal együtt (szállító, számla), és megfelelően le kell ragasztani. A már helyes terméket elküldjük önnek, és az érkező futár kezébe kell adni a hozzánk visszaküldendő csomagot. Ha ez a költség a megbeszélés után egyértelműen a vevőt terheli, akkor a másodjára kiküldött csomag után a szállítási költséget át kell adni a futárnak az esetleges különbözeti összeggel együtt, ami a számlán szerepel..
Elállási jog
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A checkroom.hu, a törvény által megszabott 14 napos határidőt helyett 21 napos elállási jogot, azaz pénzvisszavizetési garanciát vállal. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, illetve a 10.000 Ft feletti “ingyenes” kiszállítás tényleges költségét. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Tekintettel arra, hogy internetes áruházunk és a checkroom üzlet raktárkészlete ugyanaz, előfordulhat együttes eladás okán, hogy a megrendelt terméket nem tudjuk leszállítani. Ezért felelősséget nem vállalunk, de az esetlegesen felmerült problémát igyekszük a megrendelő megelégedésére orvosolni!
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:
– Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy e-mailben.
– Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott eledelt, használt felszereléseket indokolt esetben, csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
– Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket. Kérjük, a csomagot „értéknyilvánítással” adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
– A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék ellenértékét.
Jogi nyilatkozat
Webáruházunk oldalainak megnyitásával Ön elfogadja az alábbi feltételeket. Amennyiben feltételeink nem elfogadhatók, kérjük, ne nyissa meg oldalainkat!
A Checkroom webáruházunkban kínált termékek ismertetőjében, leírásában, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk.
Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a webáruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
A megrendelések vállalt határidőn belül történő teljesítéséért mindent megteszünk, de esetleges késések, illetve a teljesítés elmaradása esetén cégünk anyagi, erkölcsi vagy bármely más természetű felelősséggel nem tartozik.
A Checkroom webáruház üzemeltetőjeként az oldalak használata során a felhasználóktól kapott adatok kezelésénél betartja a vonatkozó törvények és rendelkezések előírásait.
A vonatkozó törvények: 1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról; 1998. évi VI. törvény az egyének személyes adatainak védelméről gépi feldolgozás során; 2001. évi XL. törvény a hírközlésről; 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
A Protoplasm Kft. jogot formál, hogy a portál oldalainak tartalmát előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, beleértve az árakat és egyéb díjakat is.
A portál használatánál igénybe vett jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség.
Kérdéseivel, észrevételeivel személyesen, telefonon, vagy e-mailben is fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz:
Mobil: +36209519090
E-mail: info@checkroom.hu
Szavatóssági Igény
Hibás teljesítés esetén szavatosságra ,jótállásra igényét a Ptk-ban és a 49/2003 (VII.30) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.
Szavatóssági igény a számla bemutatásásval érvényesíthető,a vásárlást kővető 2 éven belül,ha a meghibásodás már meglevő gyári hibából keletkezett.
Az első 6 hónapban cégünk feladata a kifogás intézése 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezésére az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat.
Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást,cserét,kártérítést lehetőség szerint 15 munkanapon belül bíztosítunk.
Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyző könyvet veszünk fel mely tartalmazza a vásárlással kapcsolatos adatokat valamint a kifogás tényét és a rendezés módját ezen igényével keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzodésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.(151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Ügyfélszolgálat: Hétfőtől – Péntekig 10- 16 óráig tel:20/9/519-090 email: info@checkroom.hu
Szállítási határidő
A „sikeres vásárlást” tárgyú visszaigazoló e-mail elküldésétől számított 2 munkanap. Ha a megrendelést pénteki napon adja le, a leszállítás legkésőbb kedden történik meg. A kiszállítás átlagosan 2-5 napon belül történik meg.
Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Szállítási Információk :
15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a kiszállítás!
15.000 ft alatti rendelés szállítási költsége 1490.-ft
A szállítási költség az ország egész területére 1490Ft
Utánvétellel kizárólag az ország határain belűl válaljuk a kiszállítást, amit a MPL futár szolgálatával végeztetünk!
Az MPL vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. Az MPL a küldeményt két alkalommal kisérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kisérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítési megkísérlésről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton , az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és ídejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy,melyen feltünteti azt a postahelyet,illetve őrzési ídőt,ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Békéltető Testület
Kecskemét
Árpád körút 4
6000
Tel: +36 30 501 525
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26) sz. kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket, és emiatt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
Kivonat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni,
ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A
vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
Egyéb információk
A CheckroomWebáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.
A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek a Szolgáltató mindenkori székhelye szerinti hatáskörrel rendelkező Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
A megrendelt termék / házhoz szállítás fizetésének módja és díjszabása
A Checkroom Webáruház megrendeléseit a MPL Logisztika teljesíti további információk
:http://www.checkroom.hu/szallitas
A termékek Magyarország területén kívülre történő kiszállítását jelenleg nem áll módunkban teljesíteni.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-16:00 óra közötti időszakban. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, ezt követően az át nem vett csomagok szállítási költségét az Ügyfélre terheljük!
Amint rendelését átadjuk a futárnak, vagy az személyesen átvehetővé válik, erről Önt e-mailben értesítjük.
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját az Ügyfélre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Biztosítunk lehetőséget a megrendelt termékek személyes átvételére is az átvevő pontunkban, az alábbi címen:
Személyes átvétel helye: 6000 Kecskemét Végh Mihály Tér 1 .
Rendelési információk
Regisztráció
A CheckroomWebáruházban történő vásárlás regisztrációhoz nem kötött! Ha mégis regisztrálnál erre már a megrendelt termék adatlapján van lehetőséget. Regisztráció megkönyiti a következő rendelésed leadását. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie .
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az Adatok módosítása menüpontban lehetséges. Az aktív rendelést érintő adatok módosítására a +36 209519090-es telefonszámon vagy e-mail címünkön van lehetőség.
Termékek leírása
A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy a Weboldalon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelhetnek.
A termék vételára mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely tartalmazza a törvényben előírt általános forgalmi adót (27%), azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Rendelés menete
A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül történik. A megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Rendelés lépései
1.) Belépés a CheckroomWebáruházba: erre a Weboldal főoldalán található Webáruház menüpontra kattintva teheti meg.
2.) A Weboldal Webshop menüpontja alatt kiválasztott és megvásárolni kívánt terméket (vagy termékeket) helyezze a kosárba.
3. ) A kosár tartalmát a főoldal jobb sarkában levő kosár gomb megnyomása után tudja ellenőrizni, módosítani illetve törölni. A vásárlás folytatásához a fizetés gombra katintva ki kell tölteni az űrlapokat a megfelelő adatokkal.
4.) Szállítási és fizetési mód kiválasztása: a rendelés teljesítése személyes átvétellel, vagy futárszolgálat általi kiszállítással történhet. A terméket kiszállítás esetén utánvéttel készpénzzel, személyes átvétel esetén is készpénzzel fizetheti.
5.) A megrendelés elküldése gombra kattintva küldheti el rendelését, ezek után már nincs lehetősége modósítani a rendelés adatain.Ha mégis kellene akkor az info@checkroom.hu email címen megteheti. Ezen az email címen vagy telefonszámunkon vissza is vonhatja rendelését.
6.) A megrendelés elküldése után Ön kap egy emailt és rendelési számot, amelyre hivatkozva email-ben vagy telefonon érdeklődhet rendeléséről.
7.) A megrendelés elküldését követően Ön elektronikus úton (emailben) visszaigazolást kap, amely tartalmazza a rendelésének minden adatát.
A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
A Webáruházban leadott rendelések általános teljesítési határideje – raktárkészlettől függően – a visszaigazolástól illetve az új kiadványok esetében annak megjelenési dátumától számított 5-15 munkanap. Amennyiben a rendelést a Szolgáltató nem tudja a vállalt határidőre teljesíteni, köteles a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni az Ügyfelet.
Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékek egyszerre, egy csomagban vehetőek át – ekkor az átvétel a leghosszabb szállítási határidőhöz igazodik.
A jelen dokumentumban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik.
A szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
Általános tudnivalók:
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.checkroom.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Checkroom webárúház) keresztül történik.
A CheckroomWebáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A CheckroomWebáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el az Ügyfél részére.
A rendelés teljesítése a megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon személyes átvétellel, vagy futárszolgálat általi kiszállítással történhet. A terméket kiszállítás esetén utánvéttel, személyes átvétel esetén készpénzzel fizetheti.
A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a fent megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Protoplasm Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
- Üzemeltetői adatok ismertetése
- Általános tudnivalók
- Rendelési információk ismertetése
- Regisztráció
- Termékek leírása
- Rendelés menete
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelések feldolgozásával és visszaigazolásával kapcsolatos információk .
- A megrendelt termék / házhoz szállítás díjszabásának és fizetésének ismertetése
- Az elállási jog ismertetése és gyakorlásának menete
- Adatkezelési információk
- Egyéb információk
Üzemeltetői adatok
Cégnév: Protoplasm KFT.
Székhely: 6000 Kecskemét.Sáfrány.u.1
Adószám: 22793142-2-03
Cégjegyzék szám: 03-09-110679
Kibocsátó cégbíróság:
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@checkroom.hu
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: Hírlevelet nem küldünk,regisztrácíó nem szükséges. Adatokat 3.személynek nem adunk ki.
Csomagküldő kereskedelmi nyilvántartási szám:11009/2014